Saturday, April 17, 2010

Cara Tempahan Dan Bayaran

Untuk membuat pesanan BUKU TERPAKAI dan/atau PRODUK TERTENTU, sila gunakan cara-cara berikut:

1) Semak semua JUDUL BUKU dan/atau NAMA PRODUK, dan pastikan judul dan/atau nama produk yang anda mahu - serta jumlah bayarannya;

2) Buat bayaran ke akaun CIMB 04010579891520 WANMALINI AHMAD:
- Pastikan anda membuat bayaran seperti berikut:
a) Jumlah penuh harga BUKU dan/atau PRODUK; dan ditambah dengan
b) Caj pengeposan (*sekiranya ada).

3) Kemudian eMel butir-butir seperti di bawah:
- Judul Buku yang anda mahu;
- Nama dan Alamat Penuh anda (*berserta POSKOD - alamat tanpa poskod TIDAK akan dilayan);
- Butir-butir bayaran : Jumlah RM, tarikh dan masa bayaran dibuat.
*ke alamat ini : wanmalini.ahmad@gmail.com

Berikut adalah CAJ PENGEPOSAN (*bagi yang berkenaan sahaja):

1) Setiap buku dan/atau produk akan dihantar menggunakan perkhidmatan POS BIASA (*nilai harga setem akan ditimbang di pejabat pos);

2) Sekiranya anda mahu buku dan/atau produk dihantar menggunakan POS EKSPRESS, sila nyatakan di dalam eMel anda kepada kami. Setiap buku dan/atau produk yang akan dihantar dengan POS EKSPRESS akan dikenakan CAJ MINIMA sebanyak RM5.00 setiap 1 KALI penghantaran.
SILA AMBIL PERHATIAN : Caj tersebut adalah berdasarkan kepada ENVELOP POS EKSPRESS SAIZ A4 sekali hantar.

Sekiranya anda mahu buku dan/atau produk dihantar menggunakan POSLAJU, sila nyatakan di dalam eMel anda kepada kami. Setiap buku dan/atau produk yang akan dihantar dengan POSLAJU akan dikenakan CAJ MINIMA sebanyak RM10.00 setiap 1 KALI penghantaran.
SILA AMBIL PERHATIAN : Caj tersebut adalah berdasarkan kepada jumlah MINIMA 3 BUAH BUKU atau BERAT MELEBIHI 250gm sekali hantar.

Namun begitu, CAJ SEBENAR POSLAJU akan diberitahu bagi setiap buku dan/atau produk yang tertentu sekiranya jumlah tersebut kurang atau lebih daripada yang telah ditetapkan seperti di atas. *Untuk memudahkan anda mengira jumlah sebenar bayaran yang perlu dijelaskan, sila eMel butir-butir pesanan kepada saya di wanmalini.ahmad@gmail.com untuk penjelasan lanjut sebelum membuat bayaran.

No comments:

Post a Comment